Trevlig sommar tillönskas alla våra medlemmar i Umeå Fabriks och Hantverksförening!

Med anledning av förra årets succé med skördelunch i augusti genomför vi nu en favorit i repris.

Tisdag den 23 augusti tjuvstartar vi säsongen med skördelunch kl. 11:30 som tillagas av Gotthards Krog hos Lena på Brandts Handelsträdgård i Västerhiske.

Lunchen 2021

Vid lunchen har vi också en spännande extra programpunkt… 😊

Eftersom platserna kommer att vara begränsade är det viktigt att du anmäler dig till info@hantverksforeningen.se

Boka också in torsdag den 10 november i din kalender då vi arrangerar årets ”Hantverksgala”. I år i kombination med vårt 175 års jubileum. Extra festligheter med andra ord.

Ha en riktigt fin sommar och hoppas att vi får se dig i augusti och på kommande lunchmöten den sista tisdagen i varje månad!

Varma hälsningar

Styrelsen genom