Nominerade 2018

4 Sign Umeå, (Stunt AB)

Melinda Hansson, Fredrik Dahlgren och Magnus Dahlgren

Företaget grundades 1989 av Lars Dahlgren och Benny Ahlqvist under namnet Stunt Konsult. 2006 blev vi delägare i Nordens ledande branschkejda för visuell kommunikation, 4Sign. Idag ägs 4Sign Umeå av Melinda Hansson, Fredrik Dahlgren och Lars Dahlgren. Vi har under åren vuxit en hel del och vidareutvecklat vår verksamhet. 2014 köpte vi upp skyltföretaget IA Neon AB med maskiner och personal. Idag är vi 15 stycken heltidsanställda som arbetar med utforming av original, verkstadsproduktion och montage av skyltar, fordonsdekorer, trycksaker och mycket annat. Läs mer om 4Sign Norden på www.4sign.se

Lokal Hemsida:  www.4signumea.se

Fam. Hansen Charkuterier AB, Nya Brännlands Wärdshus

Michael och Kristina Hansen, Hansen Grill och Catering AB

Hemsida: https://hansenchark.se/

” Umeå Dentallaboratorium – Vi får dina patienter att le ”

Umeå Dentallaboratorium

Patrik Eriksson, Patrik Jonsson, Fredrik Jonsson,

Vi är sedan 50-talet en uppskattad samarbetspartner till såväl tandläkare som ledande aktörer på den dentala marknaden. Den uppskattningen har visat sig ovärderlig i vårt dagliga arbete.

Vi kombinerar hantverkets finess med den digitala teknikens precision. På Umeå Dentallaboratorium har det alltid funnits den senaste tekniken och utrustningen.

När vi arbetar med Dig som tandläkare vill göra det långsiktigt. Vi anser därför att kommunikationen är nyckeln till ett framgångsrikt samarbete.

Vi är stolta över vårt arbete. När du arbetar med oss kan du lita på att du får produkter som håller vad de lovar. De är producerade i Sverige av välutbildade tandtekniker, som besitter en stor kvalitet- och miljömedvetenhet.

Vi lägger också stor vikt vid kontinuerlig fortbildning, såväl intern som extern, i form av kurser och föredrag.

www.umeadentallab.se
Besöksadress: Hamrinsvägen 4,