Hej alla Hantverksvänner!

Restriktioner och rekommendationer har hävts och vi får återgå till ett lite mer normalt liv även om vi fortsättningsvis är försiktiga och tar hand om varandra!

Vi vill rikta ett stort TACK till alla er företag som stannat kvar i föreningen trots pandemin och den speciella situation den skapat. Vi har inte kunnat genomföra aktiviteter som vi önskat och inte kunnat ses och nätverka på det sätt som är själva grundbulten i vår förening.

Nu tar vi nya tag och lunchmöten är inplanerade hela terminen. Vi ska även se till att ordna ett frukostmöte i december för att se om  det kan vara ett alternativ för de som har svårt att komma ifrån på lunchen. Hantverksgalan är inbokad i november. Vi hoppas att den ska lysa upp i höstmörkret! Ta med din partner och fira vår vinnare av Stipendiet!

Vi vill be er om hjälp att värva fler medlemmar till föreningen. Vi vet att det finns ett stort värde i att skapa kontakter och umgås med andra företagare. Vi hämtar kraft av varandra och hjälps åt i olika situationer.

Bjud med en företagsvän till någon av våra aktiviteter framöver! Lyckas du värva en företagare bjuder vi dig på lunchen!

Datum att notera för hösten:

Vinnare 2020

Tisdag 26 oktober kl. 11:30: Lunchmöte med presentation av de tre nominerade företagen till Hantverksstipendiet 2021

Torsdag 11 november kl. 18:30: Hantverksgala med middag, prisutdelning, musik och dans. Scandic Hotel Plaza

Tisdag 30 november kl. 11:30: Lunchmöte med studiebesök på Umeå Padelcenter

Tisdag 14 december kl. 11:30: Lunchmöte med studiebesök hos ett intressant företag. Vi återkommer med vilket det blir!æ

Tid och plats för ett frukostmöte meddelas senare.

Återigen – tack för din uthållighet, för att du stannat och fortsatt vill bidra till föreningens strävan att stötta företagare!

Hälsningar

Gm Margareta E Lif