Nästa lunchmöte 26 Januari 2021 kl.11.30

VÄLKOMMEN TILL

Välkommen till ett nytt år med Umeå Fabriks och Hantverksförening!

Året startar lika knepigt som 2020 avslutades men låt oss nu hoppas på en successiv återgång till det normala.
Många av oss har haft ett tufft år, säkert både personligen och professionellt. Det sociala umgänget med familj och vänner är sig inte likt och utmaningarna och omställningarna i företagandet tar tydligen aldrig slut. Lunchmötet i Januari kommer att hållas tisdag den 26 Jan kl.11.30 som vanligt sista tisdagen varje månad.

Vi startar året i föreningen digitalt men som sagt – låt oss hoppas att vi snart kan ses på riktigt igen. Vi vill också vädja till er att stanna kvar i föreningen i dessa svåra tider –  så att vi finns kvar även efter pandemin – starka tillsammans.

Vi börjar med årets första lunchträff den 26 Jan kl.11.30, mötet sker via Teams. Ni hittar länken till mötet längre ner i mailet som ni kommer att få,  (håll koll på din Mail). Bara att klicka sig in och följa instruktionen så kommer ni in i mötet!
På detta första lunchmöte berättar Frida Nilsson, Aleva Omsorg ( https://alevaomsorg.se ) om sin verksamhet och om utmaningarna med att bedriva hemtjänst och personlig assistans i dessa pandemitider.

Går det att skydda våra äldre och andra riskgrupper

2021-01-19T15:29:38+01:00januari 19th, 2021|Aktuellt|

Share This Story, Choose Your Platform!