Hoppas att det nya året startat bra och att ni undsluppit den stora smittspridningen som tyvärr är igång igen.

Som tidigare meddelats ser vi oss tvungna att ställa in januari månads lunchmöte – så trist!

Vi håller däremot kvar vid planeringen av februari månadsmöte än så länge, till dess vi ser hur smittan utvecklar sig.

Boka därför in tisdagen den 22 februari så återkommer vi om tid och plats.

Mars månads lunchmöte (29/3) viker vi för Årsmöte och ett intressant, kortare föredrag.

Kort sagt – SISTA TISDAGEN VARJE MÅNAD – hoppas jag att vi ses under våren

Vill också passa på att flagga för att vi på fredag har ”Finalistsläpp” av alla nominerade till Umeågalan. Den sker via en digital sändning från Facit Bar. Deltar gör programledaren Sverker Olofsson, tidigare SVT, och entreprenören och moderatorn Maria Olofsson samt några av juryordförandena som får berätta mer om jurygruppernas arbete.

Hantverksföreningen har medverkat i juryn för priset ”Umeå Kommuns företagarpris” samt som medarrangör och jurymedlem i ”Årets företag inom de kulturella och kreativa näringarna”. Efter släppet kommer resultatet i media men jag skickar även ut till er för info.

Sköt om er och ha en fortsatt fin vecka