Idag har vi hållit årsmöte för verksamhetsåret 2021.

Ett drygt 20 tal medlemmar o gäster besökte vårt årsmöte på Comfort Hotel, där vi började med en presentation av Anna Morén och hennes resa som företagare och hennes senaste projekt ” BJÖRKVODKA ”.

Anna berättade om sin spännande och intressanta entreprenörsresa som började 2004 fram till idag. Under tiden har hon också startat ett band som hon åker runt och spelar med. Man ska ha roligt med det man håller på med, var något hon ville dela med sig av.

Projektet med närproducerad njutning i flytande form resulterade i Björkvodka från Björkarnas stad! Hon  berättade om hur hon samlade björklöv och björksav som var en del av de smaksättande ingredienser som  behövdes. Dessutom tog hon hjälp av Tevsjö Destilleri, ett företag i branschen som hade kunskap av hur man tillverkade alkoholhaltiga drycker, och som hade rättigheter till detta.

Efter Annas föredrag ställdes ett flertal frågor bl. a om var o hur man kan köpa drycken. Vill man läsa mer om företaget kan man läsa mer på hennes hemsida eller på Facebook.

Vår ordförande tackade Anna för hennes intressanta föredrag!

Efter detta trevliga inslag var det dags för Patric Birgersson att hålla i det obligatoriska årsmötet. Protokoll från mötet kommer att publiceras här på hemsidan när det justerats.

Ordförande Margareta Ericsson Lif tackade Patric Birgersson och alla deltagare och för de som så önskade avslutades mötet med lunch på restaurang Cinco.

Dagordning Årsmöte 2022

Verksamhetsberättelse för 2021