Utdrag från VK Affärsliv.se

Grattis till finalplatsen

Ännu en gång så kommer en av våra medlemmar i Umeå Fabriks och Hantverksförening att visa sig på en internationell scen.
Frisören Jonas Wixner från Umeå har som ende svensk och skandinav blivit nominerad till att bli världens bästa frisör.
Det är till det prestigefyllda priset på årets Alternative Hairshow i London som Jonas Wixner från Umeåsalongerna Art by Wixners och Trend by Wixners blivit nominerad. I år tävlar han i den manliga kategorin med 13 frisörer från världens hörn.
– Det känns väldigt roligt att ha tagit sig till final igen. Jag siktar såklart mot vinst, men bara att ha tagit mig till final känns som en stor bedrift, säger Jonas Wixner som även var nominerad förra året.  ( Se tidigare inlägg hos oss )
Med sig som modell till galan har Jonas Wixner Umeåbon Emilio Westergren.
Galan går av stapeln den 15 oktober i anrika Royal Albert Hall i London.
Vi på Hantverksföreningen håller tummarna att det ska gå bra för dig i finalen på onsdag !