Hantverksföreningen höll sitt februari lunchmöte hos fastighetsbolaget Lerstenen AB.

Vi träffades kl 11.30 på parkeringen utanför glashuset på Umestan    (adress Företagspark 12) , och som många gånger förr så var vi ett 25 tal deltagare.

Denna gång fick vi höra om fastighetsbolaget Lerstenens framtidsplaner och vad de tror om Umeås utveckling och sin egen roll i Umeå.

Det är Emma Zackrisson, som är ansvarig för Lerstenens lokaluthyrning, som höll i presentationen och hon visade oss Lerstenens senaste kontorshus som just nu är under inflyttning. Det är det nya hus med glasfasad som ligger på Umestan väl synligt från gamla E4:an.

Efter informationen tackade vi Emma för denna lunchträff och därefter gick vi till Restaurang Umestan för gemensam lunch.

Väl mött på nästa Lunchmöte!